myys

Innan jag berättar allt som allt så är min underbaraste kusin Dounia här, hon som är som min andra mamma och hon har alltid de underbaraste historierna från hennes barndom att berätta.
Förresten så såg jag första delen av Jersey Shore S3 and Me Happy :D
Ok, igår efter jobbet bjöd jag Store syrran på Vapianos som en sen firande av hennes födelsedag. Efter det åkte vi hem till Anouar för min kusin från USA hade kommit på besök helt random. Haha gillar att alla kommer till Sverige och hälsar på? Vi kollade på Hot Tub Time Machine och Despicable Me , två värda filmer att se :). Sen åkte vi hem förståss.
Idag efter jobbet så gick jag hem till Vanessa för att vara med henne innan hon åker hem. Vi pysslade och pratade galet gamla minnen, riktigt gamla, vi typ hamna på Excellence och Supernatural och NG3 och ja listan är lååång. Efter massa mysigheter kom jag hem till underbara gäster och coscos, nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att simma/vattengympa.

Fredags

Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0