sheena på er

Hemma i Snöiga Sverige igen :) både si och så. Ska jobba idag igen ^^ men jag längtar till på fredag för då blir det middag och bio med fina människor jag saknat. Idag kommer gabsan hem :) ska bli kul att se henne igen. Måste städa mitt skåp hhaha för det ser upp och ned ut! Min kusin kanske tar körkortet idag så jag håller tummarna.
Sen har jag fått veta vääärldens underbaraste hemlis igår, men jag får inte dela med mig :( för själva personen som det handlar om vet inte ens att jag vet, men jag säger såhär!!! Någon är i 3 v. :D:D:D


Holland (här äter man frukost tidigt på morgonen i DailyFrance)

Kommentarer
Postat av: paula

Jag har saknat dig så mycket! <3 Jag vill veta vem som är gravve! :D haha

2011-01-26 @ 17:43:51
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0