Vädligt onödigt inlägg :)

Jag säger såhär, när man fastar så tycker man helt plötsligt att allting antagligen är roligt eller tråkigt. Jag är mer "allting är roligt". Ska berätta nu, på Ellen Show berättar Ellen att hon adopterat 2 kalvar och hon vill ge alla gravida mammor råd om vad de ska förvänta sig. Då säger Ellen så här "Be prepared that they Mo alot" Och detta är vad svenskarna översätter "Var beredda att de rör sig mycket". Alltså what? hahahahaha , hon pratar om kossor och de måste trott att hon prata om barn när själva skämtet var att hon igentligen inte ska ge gravida mammor råd för det ända hon kan är om kossor. Men sen igen som sagt jag fastar idag så allt verkar upp och ned så ta inte åt er :)

Bästa nu, Jag fick min Michael Paynter skiva igår, Sverige vägrar köpa in hans skiva för hans fan base inte är tillräckligt stort hära. Så jag fick beställa den från cdon.se utomlands, de vill säga all the way from Australia där vart Michael är ifrån.
Jag har många gånger twittrat (och taggat hans namn) om hur jag längtar efter min skiva. Så när jag ääntligen får den så twittrar jag igen att jag är lycklig, bara att denna gång så svarar han :D JAG ÄR GLAD! Han är en av mina favoriter och det är som om, vi gemför med Michael Jackson, för mig är det som om Michael Jackson skulle svara , så glad blev jag :D.

oooooch, måste springa till brevlådan för jag fick nyligen mina böcker från Adlibris.



Kommentarer
Postat av: paula

omg, fan vad coolt :D

2011-01-04 @ 14:14:25
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

sv. jasså? hur lång e utbildningen? :)

2011-01-04 @ 23:04:16
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0