breathing is just a time killer

Min store syster sov över med systerdottern. Det kan bli ganska tomt i denna hus nu när mamma är borta.
Tisdags spenderades först med att jag satt barnvakt för Leon och Manar. Så klart fick jag underbar hjälp. Efter jag vart klar fikade jag hemma med Josefin, det var oreos och Chai té som jag fick av Gabi ^^. Vi passade på med levande ljus också tihi, så det luktade frukt/chai/kakor hemma hos mig. Jag avslutade kvällen med vattenpipa!
Igår lagade jag middag till familjen sen gick jag på bion med systern. Kan ni gissa vilken film? Fast5, JA jag skäms men syrran hade inte sett den än och hon behövde break från sitt vardagliga liv. Så 4 gången gilt hoppas jag.
När vi kom hem sjöng vi för min mamma genom webcamen för hon fyllde år igår och som vanligt hade min mamma själv glömt bort.
aaaja idag får jag se vart dagen för mig. Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0