Godemorgon

Efter det som hänt i Norge så snurrar ju 1000tankar igenom en varje dag, först och främst mår mina kusiner bra?

Idag får vi se vart dagen för mig. Mamma kommer ÄNTLIGEN hem på fredag och gud, jag har saknat henne tillräckligt. Just want her back! På fredag är det även Mia's goodbye grejs och Leon ska man fira på lördag ^^. Förtsa födelsedagen jag äntligen är här för.
Jag köpte världens finaste halsband även från H&M igår, jag börjar fastna för någon slags indian/rock stil so I might as well go with the flow :). Vi hörs senare, kanske hittat på ngt då tihi
ps. Har äntligen fått mina efterlängtade Paulo Coelho - Veronika Decides to die pocket/DVD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0