Godmorgon

Nu ska jag passa på att städa köket lite, min tur typ.
Igår var jag på bio, såg Harry Potter. Vart as glad att jag äntligen fått se alla filmer nu! En premiersdag sen men äh jag njöt lika mycket som människorna innan hoppas jag.
När jag kom hem släckte jag ned alla lampor och tände doftljus sen gjorde jag chai té och rökte vattenpipa för mig själv. Det var så skönt att bara tänka och få ut så mycket som möjligt. När lillsyrran kom hem gjorde jag mer té och så tog ci det lungt tillsammans. Jag vart chokad att se att hon är lika Cheers galen som jag är när den kommer på tv :). Vi avslutade kvällen med ostbågar.
Idag som sagt efter städningen så ska jag kanske först träffa frugan , sen stan för att träffa Nadja och sen till Tullinge för att träffa Nadan.. Mycket runtrunt haha men det blir bra för imorgon jobbar jag. Blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0