mmmhm

Igår var jag på kalas med Manar och Hanan för Leon hade fyllt 2år. Det var så mys att kunna se godis och chips igen och systerdottern hade så kul, och så klickade syrran med alla.Underbara familj alltså.
Efter kom jag hem för kusinerna var här , mamma hade kommit från Marocko så de ville hälsa på. Efter åkte jag lillsyrran och Kusin på bio och såg BridesMaides. Jag har aaaaldrig garvat så mycket att jag bokstavligen fick ont? Så värd film och skådisarna är så roliga! Aja idag ska jag träffa Paula och Ani senare sen så ska jag hälsa på Mia lite snabbt och umgås med Gabi.


Vi var tvugna att köpa King, modetidning för män bara för att ett specielt ansikte var på omslaget

Kommentarer
Postat av: sophia

Va ere för nytt fotoprogram alla kör på egentligen -.-

2011-08-04 @ 16:23:02
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0