sorry

Har nu verkligen inte bloggat på länge. Mycket har hänt som alltid, jobbat massa, haft tacokväll med syskonen, firat Gabi, solat mycket , vart på grönan med kusiner och mkt mer.
Igår jobbade jag men sen när jag kom hem satt jag barnvakt, Mia hälsade på och grannen annars blir det ganska tomt i detta hus. Sen kom storesyrran och hon och systerdottern sov över, vi kollade på inception ;)
Idag har jag jobbat och haft världens huvudvärk :( har det fort. och kusinen vill ut och festa. Får se hur det går.

Är så sjukt irriterad på en person som jag trodde visste lite bättre men tydligen inte. Det visar än en gång hur naiv jag är som litar på människor när jag igentligen bara borde ge up. Hopplöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0