Äntligen

Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Jag kommer ihåg hur avensjuk jag var första gången då jag inte hade pengar för att gå och så svek en annan kompis mig för hon tog en annan tjej fast jag var hennes bästis? Och så andra gången hade jag inte pengar sen tredje gången var den för dyr och så skulle jag till marocko. Men nu jävlar är biljetterna köpta och bokade. Golden circle är vid scenen och ståplats, bästa.


Jag missa Baby one more time Tour, Crazy Tour och Circus Tour

Men nu 16/10 Femme Fatale Tour :)



och jag ska gååå!!

Kommentarer
Postat av: sophia

hahah :D <3

nämmmen heeeej ;D hahaha ville fan oxå dit :/

2011-06-08 @ 19:26:03
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0