awesome or what?

Senaste dagarna har vart galeet! Någon blev skjuten i fittja exakt när jag jobbade och nästa dag blir man intervjuad av civilpoliser? De ni, när ska barnen förstå i deras lilla huvud att våld löser inget. Aja våld åtsido idag MÅSTE jag plugga och få så mycket gjort som möjligt för imorgon är det en speciell dag ^^ och jag tänkte fira det smått men för att kunna sova på kvällarna så måste jag få mitt betyg ju :(. Aja vad mer har hänt. Jag har vart på ännu ett till utspring igår och då vart det mammas kompis dotter. Efter det hämtade jag Manar från dagiset och jag träffade på Gabi och underbara Leon. Sen var det bara att springa till jobbet :/
Men gårdagen är ett minne blott och idag ska man fixa lite grejor.
JUSSTE tihi jag har köpt första filmen The Fast And The Furious, planerar att köpa alla som finns ute och bästa är att filmen kostade mig 9kr ^^ älskar CDON. Mia gumman var även här förrigår och höll mig sällskap när jag tittade på film och så tog hon med sig massa gott.
Hare bra alla underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0