Grattis Hind

Jag har haft en dunder dag. Först hade jag middag med nära på JT i Gamla Stan där vi blev välbehandlade, till och med kocken kom ut och sjöng "ja må hon leva". Efter fikade vi på decket där mina underbara sjöng för mig igen och jag fick trycka i mig världens muffins med värsta choklad glasyren. Efter åkte vi hem till Gabriela där vi chillade på gräsmattan och rökte vattenpipa och hade kul med Leon. Och sen hem till Gabsan och chilla. Nu är jag hemma och känner mig bara såååå glad och min kusin Samia som flyttade till Usa ringde mig och även barndomskompisen från Marocko ringde mig och jag är bara så glad. Fick massa underbara presenter, ska kolla om jag fotar sen och lägger upp det :D

Och en stoooor nyhet alltså , Jag ska ÄNTLIGEN på Britney Spears konsert. Min första liksom, jag har alltid velat gå :( och nu ska jag äntligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0