härlig dag

Jag vet att jag igen inte bloggat på länge men här är det korta och bästa. Igår tror jag det var :P fick jag veta att jag äntligen ska få mitt slutbetyg :D jag klarade fan i mej av Samhälle!! Gud stressen som lyftes från mina axlar. Jag kan äntligen säga att jag har en framtid.
Idag fick jag en suprise, jobbet hade lovat mig sushi och när jag kom till jobbet idag så var det exakt det jag fick :D de är så underbara. Dagen vart siktig seg i jobbet men killarna jag jobbade med gjorde min dag, en blötte ned mitt hår och den andra kedja fast mig vid stolen (du läste rätt, KEDJA fast mig med riktiga kedjor) och så höll jag på att bli ned slängd i vattnet haha.
Mia kom och hälsade på vid slutet och så valde vi att luncha på max för fick mina skattepengar! Och så var vårt lilla kontrakt på hälsosam/träningspogram ute så firas gjordes det ju.
Jusste igår var jag på Mias brors mottagning och det var kul att få träffa hennes familj från Göteborg.
Nej men nu ska jag platta om håret för imorgon ska jag på mottagning igen

Kommentarer
Postat av: ins

missing you!

2011-06-13 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0