lite kort

Lite kort för att uppdatera, jag har klippt sidecut, de ni. Jag tycker det är ascoolt och det är något jag velat göra hur länge som helst så nu är det gjort :). Jag har även vart på bio och sett Baksmällan 2 , lite besviken är jag men jag hade en good laugh.
Har vart och hälsat på gabsan på hennes jobb också och även umgåts med hennes familj igen , det var länge sen och Paula har jag sett igen ^^ har verkligen saknat mina vänner.
Vart i stan också och shoppad världens sötaste tjocktröja och idag i skärholmen hjälpte jag syrran att hitta klänning och så köpte jag äntligen en ny ryggsäck/väska från bianco.
Idag ska jag på bio med lillsyrran och vi ska kolla på Fast5 igeeen haha men det är ju för att vi haft maraton och hon har inte sett den än så 3dje gången gilt eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0