Överlycklig

OK jag vet att jag inte bloggat på några dagar men ska sumera lite.
I lördags hade jobebt bakat morotskaka till mig ^^ och jag hade jätte kul, när jag kom hem så fick jag födelsedagstårta och lite pengar. Jag blev aslycklig ju hihi.
I Söndags efter jobbet gick jag hem till Kusinen som även fyller år idag och vi gick på bio. Vi båda hade sett Fast Five men vi gick på den ändå haha :P alltså de mest värdelösa slösandet i mitt liv men vad gör man inte för lite snygga människor och skärmen och även sushi :D.
I måndags , eftersom jag sov hos kusinen så shoppade vi och köpte presenter till varandra. När jag kom hem så laddade jag ned Triple X och kollade på BigBrother finalen. Simon vann :D!
Idag, skickade jag ÄNTLIGEN IN mitt arbete och det är klart :D jag är så stolt över mig själv aaaaah.
Så nu ska jag belöna mig med något kuligt istället tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0