shanana

Jag vet att många vill se min sidecut men sanningen är att jag inte kan få en bra bild på det men så snabbt så lovar jag att ladda upp.
Jag var ju på bio med lillsyrran och att se fast5 en trejde gång gjorde mig fortfarande lika paff! Den filmen är ju så braaaaa. hihi. Aja idag åkte jag in tidigt till stan och lunchade med Gabsan, hon behövde så prata ut och jag behövde en kompis så det blev bra :) så är ju mormor sjuk :/ och det är lite jobbigt, jag vill bara vara där nu och se henne men vet inte. Får se när lönen kommer.
Vi hade en kort filmkväll hemma med grannen också och då kollade vi på... fast5 , japp har hämtat hem den haha men jag tror inte jag lär se den igen förrs jag får den på dvd.
Har beställt hem lite saker och så försöker jag fylla skåpet lite med nya kläder och accesoarer, får visa upp det någon gång när jag årkar :P. Har börjat sommarläsa igen, för det är det bästa med sommaren. Sitta ute i solen och bara läsa.
Jobbar imorgon och sen är det personalfest, på söndag gör jag naglarna med Gabriela.
Hörs sen

Tips! Lyssna på Veronica Maggio - Inga kläder. Den låten är så sjukt bra och innebörden med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0