updatering från igår

Först vill jag bara säga, AJ! Min fot har världens fetaste myggbet, det ser ut som om min fot är gravid på seriösaste allvar. That being said.
God morgon ala, hoppas ni mår bra :). Syskonen var sås öta igår när jag kom hem, först var alla - Du är så brun Hind haha sen var alla - Nu ska vi baka kladdkaka. Japp så jag fick kladdkaka :) och så var Keanu Reeves på tv. Värsta välkomnings presenten.
Idag ska jag till Skärholmen, kanske möta upp mia. Ska fixa håret och naglarna sen scoopa lite omkring. Efter det ska jag fira min underbaraste kompis eller frugan som ni känner henne.

Jusste glömde berätta om att jag äntligen fått hem min skiva Body Talk med Robyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0