Dag 22 – Det här upprör mig


Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Just nu så är det hur jag låter mitt jobb ibland ta över mitt liv. Jag försöker med den lilla tiden jag får att umgås med alla annars känns det som om jag förlorar en stor del av mig själv. Visst är det skönt att ha pengar men man ska inte försvinna helt heller. Tack och lov så försvinner inte de människorna som förstår vad jag går igenom. Men jag får påminna mig själv att denna situation är bara just nu, sen ändras allt igen. Jag vill fortfarande se världen, se usa :P och få mina drömmar uppfyllda. Så det är vad jag påminner mig själv varje gång, att hålla ut. För även om jag skulle dö imorgon så kan jag iallafall drömma om morgondagen och man behöver inte leva som om varje dag är ens sista för man ska alltid be för morgondagen.
Glöm det förflutna, lev idag och be för imorgon.


Mina favorit party låtar.
Alexandra Stan - Mr.Saxobeat
Medina - You and I
Inna - Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0