Dag 25 – En första

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Denna rubrik var lite svårare än de andra så jag googlade lite på bloggar för att se vad andra skrev för lite inspiration. Då hittade jag en tjej som hade lite frågor ihopsatta och det tyckte jag var kul , så jag kopierade det och ville svara på frågorna hära. Tjejen heter Vickan förresten, gå in på hennes blogg! You will love it

  • Pojkvän? Sebastian (under fritids tiderna), han höll ju sig en vecka eller?
  • Hjärtesorg? Amine tror jag han hette, de slutade med att genom att jag såra honom så sårade jag mig själv.
  • Fylla? Haha nej en sådan första finns inte... än?
  • Utbildning efter grundskolan? Samhälle och Musik
  • Högskoleexamen? Not yet, men undrar vad jag kommer välja
  • Idol? Spice girls sen kom Britney Spears ofcourse
  • Favoritserie? Vita Lögner
  • Utlandsresa? Marocko
  • Hobby? Föralltid och alltid musik
  • Favoritbok? Twilight (var inte en storläsare innan)
  • Ambulansfärd? Räknas taxi skickad från sjukhuset? Sommarn 2010
  • Anställning? Tv-reporter på REA 2002
  • Tanke när jag vaknar? "Hittar jag honom idag?"
  • Kyss? Tror prata om det innan, kmr inte ihåg pga alla skämtkyssar
  • Kopp på morgonen? Te! Marokansk tradition
  • Systerbarn? Manar Systerdotter som blir 2 år den 12 Mars
Var tvungen att ändra frågorna lite för tjejen frågorna kommer ifrån är gift så det var lite vigselfrågor och så :P

Kommentarer
Postat av: Sophia

.. nu undrar jag, who's the guy?

2011-03-12 @ 20:34:20
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0