Dag 26 – Mina rädslor

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Simpelt! Jag har flera men även linkande till allas tror jag.
1. Att aldrig få uppleva kärlek. Ha känslan att bli älskad av en speciell person.
2. Att inte hitta min plats här i världen, dvs min framtid? Vem blir jag som person.
3. Att bli bortglömd, jag tror det är det värsta att känna att man är ensam i hela världen.

Vad har ni för rädslor? Det är ändå en ganska stor fråga. Det kan vara allt från spindlar till jordbävningar.
Såklart har jag många fler som är självklara men de tre övre är de jag tänker på varjedag, men ändå mkt tacksam i livet att jag har det jag har. De finns de som dör i svält eller i krig, snacka om riktig rädsla.





























Kommentarer
Postat av: paula

Du kommer aldrig bli bortglömd! Du lever i alla dem som älskar dig <3

2011-03-11 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0