God morgon

Jag är så nervös att det inte är sant, jag ska nu åka in till skolan för att ha prov och det är bäst för mig att jag klarar av den annars vet jag inte vart jag ska ta mig till.
Hur som helst igår var en bra dag, förutom att jag jobbade så åkte jag och syrran efter jobbet till grillen och åt korv :) sen hemma kollade hela familjen på Alice i underlandet och sen var det Bigbrother live med massa popcorn och underbart sällskap från syrrans kompisar!
Idag har jag gjort en liten schema som jag ska försöka hålla för jag har lite saker att göra:
  • prov
  • Växla pengar
  • Jenny (ansiktsvården)
  • träna?
  • Kusin
Tror jag är massa nervös pga att jag reser till London på Torsdag. Har ni några tips om ni vart där t.ex. hur enkelt är det att ta sig runt med bussar och tåg?
Jag slänger upp 2bilder från konserten i fredas


Foto : Mia Dakik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0