God morgon

Gissa vart jag ar just nu? haha ok its pretty obvious JAG AR I LONDON och det ar soooo underbart. Just nu sitter jag i hostelns cafe och bloggar lite medans alla mina sover. Men i cafet ar det ganska livat, folk vaknar valdigt tidigt hara maste jag saga. Ska iallafall beratta lite.
Po vagen hit kom med buss och taxi sen gick vi ute i stan och sog alla butiker och jag kopte en ipod touch YES sen ot vi i mcdonalds? jag vet jag vet att donken har vi hemma men allt annat var stangt. Manniskorna ar galet trevliga och voran hostel ar bast , manniskorna hara behandlar en som kung faktiskt.
Idag ska vi ut i stan och vi for se vad som hander, massa bilder ska jag ta iallafall och vi ses po mandag. Alskar er och ska dricka min appeljuice nu

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahaha passa på att hälsa på Ravina ;D hon e oxå dära höhö :P.

As nice juuuuuuu

2011-03-25 @ 22:04:12
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0