Godnatt

Imorgon/idag är en ny dag och har verkligen bara lust att skriva av mig. Jag tror det här är vad jag älskar mest med min blogg, att den verkligen bara är så personlig och jag kan bjuda in vem som helst till mitt liv och få andras åsikter. Även om läsarna är typ 2-3 personer så vet jag att en stor del av mig alltid kommer att finnas här ute för andra att se förr eller senare.
Hur mår ni förresten? Jag mår väl sådär. Känns som om jag svävar på moln just nu. Inte på sättet då man går på crack :P utan på så sätt att livet känns så obalanserad. Medans andra går på rak mark så svävar jag.
Hur mycket ska man igentligen lita på människor? Är det sant att människor vill ens bästa eller är bara alla till grunden helt själviska? Jag menar man tänker ju oftast "Jag vill må bra" eller "Jag vill känna mig älskad", det är mycket "Jag" som surrar i huvudet på mig. Men sen igen så har jag alltid vart så osjälvisk i livet, det är alltid att jag försöker uppfylla andras krav och hålla dem nöjda medans jag ibland eller nästan alltid glömmer bort mig själv. Varför gör jag så? Gör ni så? Börjar undra om jag ska skapa Hind dagen, då jag och endast jag gör något som gör mig glad. Kanske går på bio själv eller går till frisören eller går ut shoppar själv. Emo varning :P ? inte precis men jag tycker nästan att jag borde spendera en dag på mig själv och om det inte går isåfall 3 timmar högst där jag stänger av telefonen och bara stirrar in på en vägg. Låter konstigt men tro mig ni anar inte hur skönt det är att bara sitta i tysnaden och låta hela världen försvinna och bara veta att man finns för sig själv, att ensam är starkt och man överlever trotts alla slagsmål med sig själv. Aja nu tror jag mina ögon kommer slockna nääär som helst, god natt kära människor, vilka ni än är.



Kommentarer
Postat av: Emma.

Himdi, du ska alltid tänka på dig själv, du måste må bra själv innan du kan hålla på med alla andra. Du ska ha minst en Himdi dag i veckan :p Men sluta aldrig att bry dig om dom du älskar, det är av sakerna som gör dig till den du är... smörit de låter jag vet, men jag vet exakt va du menar.

2011-03-08 @ 14:58:03
Postat av: Kruthika

Like

2011-03-08 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0