Hemma igen..

och ska snart inta min position för beauty-sleep. Behöver det för helvetes dagen imorgon. Lördagar på jobbet dvs.
Efter all mys med Gabi och hennes underbara son så hämtade kusinen mig med bilen så jag vart med henne 2tim och rökte vattenpipa sen så åkte jag hem och väntade på syrran. När hon kom kollade vi först på "The Curious Case Of Benjamin Button", sen fixade vi oss och mot stan för att fira den andra underbara kusinen Sara och träffa massa gamla bekanta. Det vart mysigt och vi fikade och pratade massa gamla minnen. Men nu som sagt är jag äntligen hemma och ska lägga mig. Imorgon fyller även min underbara systerdotter år och vi ska fira henne efter jobbet, always having something to look forward to!

Antigen är jag för tidig eller för sen med att se filmer men denna berörde mig verkligen och Brad Pitt bevisa att han är lika mumsig as always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0