hemma igen

efter den mest underbaraste dagen och känner mig uppladdad faktiskt. Först åkte jag och syrran till den här ansiktsbehandlingen jag skulle på och då var det för Mary Kay produkter. Vi fick testa allt från ansikts/hands skrubb till foundations och både jag och syrran blev helt uppfriskande. Jag köpte en foundation och en bodylotion som rättar tydligen till huden, vi får väl se resultatet. Tydligen får man pengarna tillbaka om man inte är nöjd :).
Ska tillbaka dit på måndag och få en smink kurs och sen en spa behandling, sen lektion på om man vill fortsätta och arbeta som Mary kay Konsult? Alltid kul och pröva iallafall för jag menar, jag vet ju inte ens vad jag vill göra i framtiden so why not!
För att avsluta denna perfekta dag så gick jag, syrran och åt Sushi på SushiBar. Att vara sjuk har aldrig vart mer perfekt.


Lite stolt över hur fin bilden blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0