Musik smak

Mina musik perioder har verkligen vart unika. Man har inte upplevt musik försän man lyssnat på allt som finns där ute. Speciellt från olika länder, Det började med spansk musik som ledde till Japanskt, sen Tyskt, sen Indiskt sen franskt, sen holländsk och några till. Nu är det Dansk musik som gäller och artisterna är Medina och Burhan G men sen finns det ju flera.
Idag var jag på träningen och armen åkte på stryk. Den har vart veklig hela dagen och jag har blivit rekommenderad att inte använda bandage? Aja. Jobbet var mysigt också sen åt jag och syrran på grillen, jag ville ha kokt korv och hon hamburgare haha. SKA PLUGGA Nu :( och jag känner hur jag kommer misslyckas imorgon men men


Medina - Ensom "Jeg håber du er ensom uden mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0