nej nej nej

Först och främst, jobbig situation. Jag ska ju på konsert imorgon som var bestämda sittplatser men NU så har konserten blivit förflyttad och det är stå platser :O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag och mia måste skita i alla möjliga planer ocg gå och köa som vi freaking alltid gör? Jag som trodde jag skulle få sova ut normalt innan en konsert men det är tydligen en del av konsert livet.

Idag så mötte jag upp Mia , vi sökte lite jobb, träffa Gabi, kollade nya glasögon till Mia samt. som jag fotade mig på deras kamera som de ställt ut. Tanken är att man ska fota bågar som man gillar och skicka till sig själv så man får tid att tänka. Coolt ?? eller är bara jag fett sen som vanligt haha.
Hur som helst vi lunchade sen på john Chris och hade det jätte trevligt, sen blev det träning!
När jag kom hem så hade någon mystisk människa fyllt våran kylskåp (Driss), så jag gjorde värsta HighTech smörgåsen :) Nu kan jag sova med gott samvete iallafall men imorgon väntas Hell Day gaaah
Ska kolla mailet nu och se mina bilder mihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0