sjukling

Har ni läst rubriken? Yepp jag är sjuk :(
På senaste har jag jobbat som en galning men det är äntligen slut nu för nu jobbar jag som vanligt igen :). I lördags firade vi Emma och hon gillade verkligen presenterna vilket gjorde mig glad och maten :O Majspaj, enough said (Fick även matlåda till jobbet). Festen började hos Gabi men flyttade sig sen till Emma där alla bara chillade, tack och lov att jag började jobbet 14.00 för alla gick inte och la sig förrän 6? yep alla sov där typ.
Har hittat min Samhälls bok nu, eller mamma hitta den och jag kan äntligen börja plugga. Idag ska jag och syrran gå och få ansiktsbehandlingar på fridhemsplan som Gabi tipsa om. Mer än så får ni veta när jag kommer hem. Ska förresten slänga upp en bild på det nya linnet jag köpte och bild från emmas grej.


Spetslinne H&M 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0