Skulle aldrig

göra listor men nu faller jag för det och det är kul för mig själv att se så här är en lista jag hitta, sjukt vad man får upp när man googlar:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ingenting faktiskt
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov mihihi
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Bajsa :3
Det sista du sa högt:
Läste upp "Bajsa" för lill syrran
Det senaste någon sa till dig:
"Vart får hon pengar till bröstoperationen ifrån" - Nisrin
Vad har du druckit idag:
JordgubbsJuice, Vatten och varmchoklad
Vad var det senaste du åt:
Sour Cream Snacks
Vad var det senaste du köpte:
Pannkakor
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun?
Vad är det för väder hos dig nu:
Iskallt
Godaste glassmaken:
Mango eller Banan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
I believe it when I see it
Sover du tungt:
AAA, mitt andra namn är Björn
Drömmer du mardrömmar:
Stress drömmarna är mina mardrömmar
Trivs du med ditt jobb:
Yezir! Skulle inte vilja byta
Favoritklädsel:
Tajta Jeans och en stor tjocktröja
Favoritlåt just nu:
Teardrops - Massive Attack
Vad ser du om du tittar till höger:
Mitt fönster
Vad gör dig glad just nu:
Min ledighet imorgon
Vad ska du göra härnäst:
sova?
Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt
Humör just nu:
Sårad och förvirrad
Favoritgodis:
SaltLakrits blandad med fruktsmak
Kläder just nu:
Mjukisbyxor och topp
Sommarplaner:
Jobba!
Hur många kuddar sover du med:
3st
Spelar du något instrument:
Gitarr, försöker lära mig piano och trummor
Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att må bra
Är du kittlig:
hihi ibland, beror på humöret
Snarkar du:
Nej , I'm more of a talker
Stjärntecken:
Tvillingarna II
Äckligaste insekten:
Larv
Längtar du mest efter just nu: Resa bort

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0