To be or not to be..

Jag fick mitt provs resultat och tydligen så fick jag ig igen? Först säger han : Över plugga inte för det ska inte vara kompliserat utan du ska förstå. Även det så pluggar jag ärslet av mig och när jag sitter där så tänker jag "hmm det här är inte svårt jag kan till och med ge mer svar än det som behövs" Sen får jag ett mejl där han säger "ja du detta gick inte så bra heller". Alltså va??? Vad kräver de, jag menar det är Första rings samhälle. En barnrumpa borde kunna klara av det provet men nej nej? Fan årkar inte mer ska bara tänka London London!
Igår gick jag även på en smink kurs och fick sminka mig och lära mig lite om produkter, det tyckte jag faktiskt var kul och sen blev det kusinerna. Nu sitter jag här och försöker beställa in buss biljetter för kusinen blev för dålig för att följa med mig och fixa dem. Och sen jobb som alltid. Ska gå nu och äta och ta mina emo issues någon annan stans.


Lite  rolig popcorn insident jag var med om, som ni ser är det mikron och påsen har öppnats samt som alla popcorn flyger hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0