BB just nu

min dag har vart världsbäst och det är tack vare underbara människor. Det är så sjukt hur glada de gör mig, tack
Vi var i stan idag, först åt/fikade vi på ett nytt ställe. Sen shoppade vi lite, jag hittade min bday klänning och underbara Paula köpte en tröja till mig :D Gabsan köpte även en ny kappa som faktiskt var jätte fin. Senare vandrade vi bara vidare tills vi tröttnade och valde att åka hem. Jag var så nära att sidecutta mitt hår också haha alltså umgänget är så spontana fast på ett bra sätt.
Hemma nu så har jag kollat lite på 7th heavens sista säsong och även Glee (vad händer med mig?) aja not making it a big deal. Vissa saker måste man gilla på sin egen tid. Imorgon jobbar jag och sen blir det grönan mycket glad tjej.


Ser ni den fina affischen jag fick från Bengans på Robyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0