bb snart

Jag tänkte kolla på BB snart sen får vi se vad som händer.
Idag var jag med Mia iallafall och vi promenerade till Masmo sen tog vi tåget till skäris och bara skutta runt :) det var mysigt att vara med henne igen och bara ta det lungt lite, hon bjöd mig på en coccosboll och när vi tröttnade tog vi tåget hem. Nu sitter jag hemma och kollat på en film som heter Miss March, lite torr humor men ändå en gullig film. Handlar om en kille som ska förlora sin oskuld med sin flickvän som han dejtat i 2 år och han blir så nervös att han blir stenfull och slår sig och hamnar på koma i 4 år och när han vaknar har livet hamnat upp och ned och hans flickvän har blivit playboy-bunny och fått titeln som miss march. Så han försöker hitta henne och det är vad filmen går ut på. Inget märkvärdigt men tyckte den var ganska ok och den fyllde ut tiden. Som sagt BB här näst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0