Godemorgon

Idag har jag bara fått ha en mysig morgon, vakna frukost och tv. Old fashion style :P nej men jag jobbar ju alla dagar framöver igen så idag är jag bara ledig. Och det ehöver man om man inte vill slita av sig håret till sist.
Ska senare platta håret och träffa tjejerna i stan. Förresten på tv var 7th heaven, har aldrig förstod varför jag älskar den serien men har alltid bara älskat att kolla på den ända sen albyskolans tider haha. De ligger ganska långt back i tv typ att Sandy är gravid och dramat mellan Ruthie och Martin. Aja alla som läser detta ba den serien SUCK haha men ha en trevlig torsdag alla cause I will och kan inte fatta att det nästan gått ett år snart sen jag tog studenten, time is a funny thing - hard to catch and will not ever wait for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0