Godmorgon

Sitter och äter min frukost samt som jag kollar på Våra Bästa År. Kan ni fatta att den serien fortfarande är vid liv? Den första delen kom tydligen ut på radio haha när mamma var ung. Ska snart iallafall försöka plugga och det går inte bra, alls. Jag har provet imorgon :( och min högra arm gör bara så sjukt ont. Har ni hört talas om muskelinflammation? Det är det jag har i högra armen, så snabbt jag sover på den sidan eller översträcker den så låser det sig därför är det viktigt att man rör på sig rätt.
Idag ska jag jobba och sen komma hem och plugga vidare, ska nog plugga lite på jobbet också :)

Måste bara säga att igår såg jag Miss Congeniality på tv och jag bara älskar den filmen! Börjar undra om man kan få en makeover själv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0