här försvinner man

Oj här har det hänt mkt :). I fredags var jag i grönan och såg Danny med Paula och Tessan. Jag hade faktiskt sjukt kul och jag åkte insane och den var verkligen helt insane, danny och hans band/dansare var också underbara!
I lördags firade jag och Mia våran kompis Nadan där vi lagade mat för honom, kyckling med mangocutney. Lyckat och så kollade vi på Water for Elephants, den var faktiskt bra men väldigt seg i början. Lyckad kväll!
I söndags så blev det bio med massa och vi kollade på Fast five och jag bjöd Pavel på Sushi som en sen presentpaket :) men filmen var nice och jag har bestämt att köpa alla filmerna fan.
Idag imorse tog kusinen studenten och han var så glaaaaad haha träffade lite andra som också tog i Tumba Gymnasiet. Nu ska jag senare jobba men gud vad det hänt saker fram och tebax, ska först kolla posten och beställa något från vdon bara för 9kr hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0