It's raining

Att sova vid fönstret är aldrig positivt, antingen får man sol i ansiktet eller som nu att man hör massa regndroppar på glasrutan. Jag hade hoppats att få sova föralltid idag påtanke på att jag har prov och jag vill verkligen inte. Varje cell i min kropp vill bara ringa och sjukanmäla mig men det kan jag inte heller göra, jag MÅSTE få detta klart innan maj månad är slut och det är nu slutet av veckan. På ett sätt så är det mitt fel som skjuter upp allt men hallå jag har bara jobbat och inte fått andas som en galning, det ända jag kunnat belöna mig själv med är små resor och då kan ju jag inte sitta och plugga?
Nej men ska äta frukost snart och jag sitter redan nu och pluggar i lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0