Livet rinner och försvinner

Bloggar lite från jobbet since jobebt är bara vart jag har vart de senaste dagarna. Ända sen jag kom från London har det vart stenhårt rakt fram, ååh saknar alla så mycket L säger inte att det inre är lärorikt för det är det men jag har också förståt så mycket mer att det finns mer man vill göra i livet. Hur mår ni alla? Jag däremot har prov nästa vecka samt. en uppgift som ska in så det är mcyket på kort tid men jag har födelsedagen att se fram emot J och den dagen är 100% ledigt, ska fan i mig inte jobba. Men eftersom jag vart så duktig och stält upp så kanske jobbet kommer erbjuda mig en biobiljett :D sheeena. Det är det jag älskar med mitt jobb, de ger så mycket tillbaka fast jag ger så sjukt mycket.

Men denna vecka har vart GALEN, har bara promenerat till jobbet både fram och hem. Jag har sett sjukt mycket blod på en dag gemfört hela mitt liv, påminner mig om att det ser ut som jordgubbssås :P. Och så fick jag världens finaste komplimang av min gamla kvarnhagslärare Anna-Maria. Enligt henne är jag jätte pedagogiskt och tålmodig så lärare skulle passa mig utmärkt :D Har alltid älskat henne.

Aja behövde skriva av mig, ha det bra och så hörs vi


Kommentarer
Postat av: paula

Åh, när träffa du Anna-Maria? :)

2011-05-21 @ 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0