Min hjärna är seriöst grillad

Hur tänker vårat skolsystem igentiligen -.- jag vet att jag är grovt en klagare men detta blir för mycket för mig, jag kan seriöst säga att jag skiter i hur våran ekonomi fungerar i Sverige ( tro mig jag menar inte detta, är bara väldigt trött och bitter )
Hur mår ni idag? Jag däremot ska jobba, hade velat ha ledigt så jag kan göra klart lite saker men har man gett sig in på något så måste man förfölja det. Men om två veckor händer lite roliga saker, nästa fredag ska jag till Grönan för att se Danny med Paula och på näst nästa fredag så fyller jag 21 år :) Det ska bli kul och jag ser verkligen fram emot lite kul! Men ska gå tillbaka till arbetet nu, puss på pannan och ha en trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0