Still alive

Så tack och lov lever alla nära och kära inklusive mig fortfarande :) Efter jobbet idag snoozade jag smått sen städade jag rummet och drog till Pavels bday party. Var mysigt att bara få se alla igen och äta lite tårta. Efter valde några att dra vidare men jag drog till Mia och chillade vidare. Känns som nyår på ngt sätt för när kl var 12 så kramades jag och Mia och bara grattade varan för att vi fort. levde :P Kan lova att alla fick en realitycheck och bara förstod hur mycket människor betyder för en.
Innan jag lägger mig, är hemma just nu och chattar med kusinerna , så ska jag berätta att jag beställde hem en Wonder Woman mugg som kommit, hämtade hem den igår och eftersom jag är en té älskare så kommer jag njuta av min té för resten av livet i denna :

och med det säger jag GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0