tillbaka efter en viss tid

Shoosan, jag har dåra haft för mig lite grejs. På sistonde har Sverige njutit av skit väder och till och med snö? Valborg firades på båt, nämligen salsa kryssning :D Jag hade bästa tiden med Gabsan och många flera och dansade bokstavligen 24/7. Bästa köpet därifrån vart SJP väska / smycken och choklad-lakrits mums. När jag kom hem så la jag mig direkt haha. Resten av dagarna har jag jobbat och segat som bara den, men imorgon jobbar jag tidigt sen är det dags för packa för det blir London på fredag YEII och mer än så skriver jag nu inte för ska kolla på BB som har reklam. Förresten så ska jag med syskonen den 15maj tillbaka på en BB-Livesändning.


JUSSTE vad dum jag är, jag promenerade även med Mia till Max och åt världens godaste burgare på riktigt med värsta DeLuxeShaken Banana split fan va gott alltså, kan ej beskriiiiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0