Världens undergång

Nå vad tror ni? Blir det världens undergång idag, jag menar än är dagen inte slut. Enligt koranen så vet ingen när den dagen kommer, och koranen har ju haft rätt hittills inom många saker så vi får se.

Jag var så ledsen idag när jag gick upp och mamma vart lite chokad att jag skulle jobba idag igen. Hon säger hela tiden att jobba är bra men dock så saknar hon mig bara mer och mer och jag saknar alla som bara håller mig sällskap :( . Jag har ju bara promenerat de senaste och idag morse när jag tog min vanliga promenad så vart jag extra ledsen. Jag är ledig på Tisdag och Torsdag men då måste jag ändå plugga, på ett sätt kanske det är världens undergång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0