A thing called life

Vet inte vart livet för mig längre men det känns seriöst som om jag har glömt att leva. Att bara för att man är sjukskriven i 2 veckor så stannar hela livet upp? Hur kommer det sig.
Idag gick jag iallafall till vårdcentralen och fick ärret tittad på och de sa att allt såg jätte bra ut , att jag kan duscha normalt igen och försöka göra allt som vanligt igen.
Efter det följde jag med syrran till skärholmen och hon bjöd mig på frukost. Sen har dagen bara rullat på.
Biljetterna till USA är köpta och jag ska äntligen åka dit så sjukt. 12 Dec för mig och Lidia.
Hur som helst godnatt mina fina och jag ska kolla på lite serier. Har redan sett det senaste från 2&½men , glee och new Girl och nu tänkte jag kolla på lite L Word.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0