Godmorgon

Idag väntar mig lite saker, men är inte så värst pepp längre som jag var igår pga världens tjaffs med idioten som kallar sig min pappa. Men men vad ska man göra, gud måste ha gett mig den fadern for a reason och jag är ingen som ifrågesätter.
Imorse valde vi att titta på Anastasia, jag bara älskar den filmen och så mycket minnen, och så är det bara så tragiskt när Aaliyahs version av Journey to the past kommer. Blir alltid så ledsen när jag tänker på hur ung hon var när hon dog :(.
Ska börja byta om snart även och så vi äter vi runt 4 idag, min familj och flera muslimer till fastar så det är mysigt. Hittills klarar jag mig galant :) kanske ska börja fasta upp dina dagar tillbaka?
Aja vi hörs imorgon kära människor, som ni märker har jag inte så mycket att skriva om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0