I'm still here

Nu verkar allt tillbaks till normalt igen. Ingen galen tidig morgon för att städa och förbereda utan nu är man ensam hemma igen. Började med att äta frukost, cykla och in med vitaminer och sen var det bara att städa hela skåpet nu när det inte luktar mat överallt. Man vill licksom inte ha lukten på sina kläder.
i Lördags hade vi fest för syrrans son och så fick man klä sig ^^, Gabsans familj sök upp och det var bara så mysigt att umgås med alla. Städningen av lokalen däremot var inte kul :/.
i Söndags var det Eid som skulle firas. Då hade vi får-lever/tarmar/hjärna jaa allt en kropp kan innehålla bläää, jag åt ingenting kan jag säga och så blev det värsta disken :O Inte någon eid vidare för mig men det var mys med släkten.
i går promenerade jag och syrran och jag fick bara njuta av den friska luften. Hälsade på Gabi lite och så gick jag hem för att hjälpa till med massa städning som funnits efter veckans galenheter. För att ge oss alla en reward efter all galenheter så kollade vi på rush hour och åt en massa chips och dipp
Och detta är det mesta jag kan komma ihåg, nu ska jag kolla igenom EMA från i söndags, nyfiken på se vad Jwoww hade på sig tihi :)


Kommentarer
Postat av: ahlam

Jättefina bilder!! :)

2011-11-17 @ 21:57:41
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0