It’d be safer, to hate her, than to love her and to lose her

Rubriken är frå You me at six - safer to hate her (älskar låten så jävla mycket)

Hur mår ni? säkert sovande vilket skulle vara det mest normalaste just nu även för mig. Dessa sista dagarna dvs slutet av veckan har vart helt upp och ned här hemma. Mamma har super förberett för min systersons "dop" vilket betyder förberedelse med massa mat som ska mätta fler än 50pers. Galet!
Imorgon fastar även de flesta muslimer inför aid som är påväg, så lite pirrigt på ett sätt att fasta igen men sen igen det är bara en dag och så äter vi 4 till skillnad från ramadan. Ska äntligen få klä mig lite igen och känna mig som människa och inte som något djur i en bur.
Ska iallafall försöka sova nu om inte The L Word lockar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0