ja du

Innan jag försvinner till jobbet så hade jag lust att bara skriva ut lite, känns som evigheter sist.
Har suttit och fyllt i papper från akutsjukvården, de ville veta hur jag tyckte och personalen och hur allt gick när jag blev omhändertagen. Det var bara att vara ärlig, de har inte världens bästa personal. Till grund och botten gör de sina jobb absolut men känner jag mig säker med dem? Nej, för de är otrevliga (inte alla).
Men en ruta fick jag skriva fritt det jag skulle vilja ändra på och då skrev jag såhär:
Otrevligheten som vissa personal har. Jag är inte dum för att förstå att på en akutmottagning är det stressigt samt rörligt. Men jag som patient som blottar mina smärtor vill inte bemöta otrevlighet och spydiga kommentarer. Specielt inte emot en behörig som endast är orolig.
Vart glad att jag fick skriva det, jag menar t.ex så frågar min mamma sjuksköterskan som ger mig morfin "kommer det hjälpa henne?" Då svarar sjuksköterskan "Fråga din dotter istället, hur ska jag veta? och stå inte i vägen så vi kan hjälpa henne". Om inte jag hade fått morfin och blev helt lullig så hade jag skällt ut henne. Alltså usch.

Aja nastyness aside, så lyckades jag äntligen träna igår :) körde konditionsträning och det känndes bra! Efter det tog jag kusinen till mongoliska och så åt vi så mycket att jag hamna i matkoma, och så på kvällen så gick jag hem till Dominguez och kollade på film. One day (den mest tragiskaste filmen ever)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0