The more you run from something, the closer that something gets

Jaha , jag vet inte vad som gör mig mest depremerande. Att jag har min mens och man är grinig då eller att jag fått min första medescin mot något. Jag som alltid hållt mig borta från medescin och föredragit vitaminer, ju mer man springer ifrån något desto närmare kommer man bara.

Laddade ned en peppfilm Confessions of a Shopaholic. Förutom att den var rolig och bubblig så gjorde den mig bara mer deprimerad, att se hur bra relation Rebecka hade med sin pappa fick mig att böla på tanke på att jag inte pratat med min på 2månader. Men det är sådant man får hålla för sig själv. Det är ingen hemma som igentligen bryr sig om vad som försigår i ditt huvud, alla bara mind their own business.


Kommentarer
Postat av: mia

men hjärtat då!.. jag finns här för dig om du vill skriva av dig på min messageboard på face.. jag må va på andra sidan jorden .. men jag finns fortfarande där för dig, alltid <3

2011-11-25 @ 02:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0