Haft en bra dag

Jag tycker det är typ awesome att jobba en dag och sen ledig den ena och så fortsätter det så. Man kan typ alltid tänka "ok idag ger jag mitt allt och så vilar jag imorgon".
Så idag var jag alltså ledig och då fick man vara ute i det sköna samt kalla vädret med bra sällskap. Först följde jag med syrran på läkarbesök för hon skulle väga plutten, efter det följde hon med mig för att kolla massage grejen som hon inte kunde göra med mig igår. Gullungen bjöd mig även på lunch, italienskt mmmm :).
Sen var det sätra med Gabsan för att jag behövde SOLA man blir så pigg och fin. Rättare sagt man behöver inte lida pin för att se fin ut :) (förutom mina nya skor som typ döda mig)
Sen åkte vi in till stan och träffa Paula. Vi fika och så leta vi upp lite tatuställen samt som jag köpte en ny stav till min piercing i örat. gabi köpte världens finaste tung piercing :O Rosa Leopard fläckar, så fin!!
Och nu så är jag hemma och helt död om fötterna tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0