HELT GALET SJUK

Tror lite svårt för mig fortfarande att förstå vad som hänt. I måndags var jag ju i Götan för att se Keri och mer än så.
På grun av mina VIP biljetter så fick jag först gå in och se henne repetera på scen inför konserten, sen fick jag träffa hela hennes crew. Sen blev det meet'n'greet då fick jag hennes nya skiva, och sen den signerad, fick även ett foto signerad där jag blir tackad att jag är hennes VIP. Sen skulle man ta ett foto med henne GALET, efter det hängde jag med henne till hennes louge där hon skulle fixas och under den tiden passade jag bara på att fråga henne massa frågor och hon skrattade och skämtade med en, HLET SJUKT. Sen satt både jag och hon och sjöng till Ne.Yo (något man har gemensamt) Efter det fick vi ställa oss på hennes scen för att se hur allt såg ut och så blev man fotad där. Efter gick jag ut till publiken för Keri skulle byta om och då ställde jag mig med syrran och Jossan. Hela hennes konsert var underbar och jag sjöng till alla texter, hon till och med grät på scen genom låten Hustler vilket gjorde mig så ledsen för hon sjöng så äkta med känslor.
När låten pretty girl rock kom så tog hon upp sina VIP's och några till upp på scen. Vi dansade med henne samt som hon lät mig sjunga låten genom HENNES microfon gaaah! Sen blev man kramad och efter det kollade jag på resten av konserten. Hon är den mest jordnära människan och hon gav mig den bästa dagen. Kan inte skriva mer förutom att jag döör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0