Hemma igen

Just nu är jag helt inne i fotbollsmatchen mellan Sverige och Holland. Sverige måste vinna annars kommer kusinerna skratta lite åt oss va. Nej men heja Sverige.
Jag hade det mysigt hos syrran iallafall, lekte med systerdottern medans syrran fick ensam tid med småttingen. Det gäller att ställa upp så mycket som möjligt just nu. Imorgon kanske jag följer med henne till Skärholmen, tänkte kolla upp massage även för ryggen börjar sakta men säkert ta kål på mig. Säger detta om och om igen men nu jävlar ska jag ta itag det.
Saker som kommer att hända på Söndag är det Britney Spears konsert m. Vicky. Längtar sjukt! Sen kanske man hälsar på Mia under December månad med Lidia. Aja tbx till fotbollen (1-1 just nu) , sen platta håret, sen kolla tvätt för imorgon och blabla godnatt

Syrran bjöd på mums :)

Kommentarer
Postat av: sophia

Åhhh du har börjat uppdatera mer?! haha bästa :D

2011-10-11 @ 23:37:52
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: MEn åh, tack Hind vad glad jag blir! :'D <3 <3

2011-10-12 @ 12:45:09
URL: http://Lixen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0