lite från idag

Ok jag tror att jag återhämtad mig från resan men tyvärr så har jag bara blivit värre i hälsan, kom hem förkyld och igår hade jag typ feber. Det är bättre idag men kunde inte direkt gå till jobbet vilket irriterade mig mycket :(
Har tagit det lungt hemma idag iallafall och berättat för folk hundra gånger om hur Måndagen var. GALET såklart, aja det finns massa videor och bilder men årkar faktiskt inte ens ladda upp dem hihi. Mina naglar är fina och fräscha igen, Yayi fixade med leopard fläckar och det vart bara perfekt och så mig.
Har umgåts med min systerson även :) inte rört honom för då hade jag smittat han :/ men fick störa och pilla på han som vanligt hihi ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0